تناسب اندام پس از زایمان و توانبخشی بدن

از خوردن وعده های غذایی مخصوصاً صبحانه شانه خالی نکنید.

🔺 اگر تصور می کنید که نخوردن وعده های غذایی به شما کمک می کند وزنتان را پایین بیاورید، کاملاً در اشتباهید.

📑 تحقیقات نشان می دهد که افرادیکه صبحانه نمی خورند وزن بیشتری نسبت به آنهایی دارند که از یک صبحانه سالم استفاده میکنند.

✨ شما برای سالم ماندن به میزان کافی کالری و موادمغذی نیاز دارید. ✨

🔺 در رفتن از وعده های غذایی فقط باعث می شود برای جبران کالری های نخورده، به خوردن تنقلات رو بیاورید یا در وعده بعدی غذای بیشتری بخورید.

🔸 به جای نخوردن وعده های غذایی، یک رویکرد بهتر برای لاغر شدن این است که غذاهای سبک اما در وعده های بیشتر میل کنید.

🔺 دقت کنید که غذاهایی که انتخاب می کنید حتماً موادمغذی لازم را داشته، در عین حال کم چرب و کم کالری باشند.

🔸 با این روش بدون احساس گرسنگی وزنتان پایین خواهد آمد.

🏵 پس از زایمان نباید میزان کالری دریافتی روزانه مادر، کمتر از ۱۸۰۰ کالری باشد به خصوص اگر نوزادش را با شیر خود تغذیه میکند.

🏵️⁩و مهم تر از همه فعالیت و ورزشهای سبک روزانه تحت نظر ماما یا پزشکتان

شهر قدس (قلعه حسن خان) ثریا رحیمی کارشناس مامایی
آدرس شهرقدس.خیابان طالقانی از سمت سر قنات ابتدای طالقانی بعد از مجتمع طلافروشان گلستان مجتمع پدر مرکز مامایی رابین دایان
۰۲۱۴۶۸۱۲۹۹۹
۰۹۱۲۲۰۰۷۳۸۵
#شهرقدس



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *